2010. január 8., péntek

Friday Night Fever 02


Csak egy mondat, ami mindent elmond a mixről: Ami a Best of House 2009-ből kimaradt... :)

Friday Night Fever 02 tracklist:

01. Hamvai PG. & Roberto Winny - Hello My Friend (Raymond Reich US Club Mix)
02. Joe Calabro and Pepper Mashay - I want you (Joe's classic mix)
03. Michael Mendoza ft. I-fan - Be without you (Nicky Romero Remix)
04. Michael Mind - Gotta Let You Go (Club Mix)
05. Muzzaik ft. Jacquita - Down So Long (Vocal Club Mix)
06. Hamvai P.G. feat. Dukai Regina - Dream Of My Life (D.J. Wallas & Eric Morph Remix)
07. David Guetta & Estelle - One Love (Chocolate Puma Mix)
08. Madonna - Revolver (David Guetta Extended Mix)
09. Ferry Corsten - We Belong (Bingo Players Remix)
10. N.E.R.D. - Lapdance (Bingo Players Bootleg)
11. Paul Gardner Hugh Gunnell Feat Marcella Woods - Come Get My Lovin' (Plastik Funk Remix)
12. Gramophonedzie - Why don't you (Bingo Players Remix)



Letöltés

0 megjegyzés: