2010. február 21., vasárnap

Első élő adás!


Szia mindenki!

Megtörtént az első élő adásom, egyenesen Szigethalomról, a rádió stúdiójából, amit egy hatalmas buli kísért végig! Első személyes találkozásom az új társasággal kellemes meglepetés volt, több izgalomra számítottam, nagyon hamar sikerült feloldódnom szerencsére. A nagy izgalom akkor tört rám amikor beléptünk a stúdióba, Bama főszerkesztő és műsorvezető kollégám pedig bemondta adásba, hogy 10 perc és jövök, már itt vagyunk a stúdióban. Nagyon izgultam, gyorsan kevertünk mindenkinek egy-egy vodka-Bombát :) Megtette hatását, feloldódtam, hamar sikerült átérezni milyen érzés amikor egy ország hallhatja a hangom, és be kell vallani... Fantasztikus! :) Sok chat-es ismerős is jelen volt a bulin, aminek nagyon örültem, hogy megismerkedhettem velük is személyesen. Természetesen röhögés az volt bőven, azóta is fáj az arcom annyit nevettem. :D Elég jól sikerült az adás, innentől kezdve mindig élőben jelentkezem, új időpontban, ezentúl a Szombat Esti Őrület már velem kezdődik DJ Bama előtt, 17 órától egészen 19 óráig melegítek mindenkit a szombat esti partyzásra! Nagy gyorsan ennyit, és ezúttal is köszönöm mindenkinek aki ott volt tegnap!

Lots of love, Tompi :)

1 megjegyzés:

ToMCheCk írta...

gyó...